Fredag 22. mai er det nøyaktig 60 år siden Norges aller første turorientering startet – og det skjedde på Mobråtan nord for Semsvann i Asker!
Bli med og feire jubileet sammen med oss ![]()
Vi møtes ved årets post 97 på Mobråtan på vår lille jubileumstur fra kl 16:00 – Kartet kan du laste ned fra turo.no/asker (gratis for medlemmer av TurO-klubben).
Vi stiller med litt kake
Ta med sitteunderlag, egen drikke og godt humør og bli med på en hyggelig markering i skogen fra kl 16:00 fredag 22. mai!
Velkommen![]()
![]()