Flott avsluttningstur for Idrettsskolen

Idrettsskolen avsluttet sesongen allerede første uka i mai, men en flott gjeng fra årets gruppe fant likevel tid til en avslutningstur.

Sammen med to av Barneidrettens trenerne Siri og Hild, var de på Vestlia fra fredag til lørdag. I strålende sommervær ble det spikking og leker, utforsking av skog og grotter, mye godteri og enda mer latter.

Alle er enige om at det var en fantastisk tur!