Klubbmesterskap 3000 meter onsdag 27. mai

Imorgen onsdag 27.mai arrangerer friidrettsgruppa sitt første ordinære løpsstevne, som en del av de faste forberedelse til Askerlekene 5.-7.mai.

I tillegg til at det arrangeres 80m og 300m for de fleste klasser vil den faste 3000 meteren for klassene 16 år og eldre i år også være klubbemesterskap på distansen!

Vi oppfordrer derfor alle som kan, til å melde seg på klubbmesterskapet på 3000m onsdag 27.mai.

Påmelding kan gjøre på iSonen (krever lisens) i løpet av dagen idag, eller på e-post til espen.jahren@asker-skiklubb.no innen kl. 12:00 på løpsdagen.

Av logistiske hensyn tar vi dessverre ikke imot påmeldinger under selve stevnet.

Hjertelig velkommen til alle som har lyst til å løpe!

Her finner dere startlister og etterhvert resultater