Imorgen onsdag 27.mai arrangerer friidrettsgruppa sitt første ordinære løpsstevne, som en del av de faste forberedelse til Askerlekene 5.-7.mai.
I tillegg til at det arrangeres 80m og 300m for de fleste klasser vil den faste 3000 meteren for klassene 16 år og eldre i år også være klubbemesterskap på distansen!
Vi oppfordrer derfor alle som kan, til å melde seg på klubbmesterskapet på 3000m onsdag 27.mai.
Påmelding kan gjøre på iSonen (krever lisens) i løpet av dagen idag, eller på e-post til espen.jahren@asker-skiklubb.no innen kl. 12:00 på løpsdagen.
Av logistiske hensyn tar vi dessverre ikke imot påmeldinger under selve stevnet.
Hjertelig velkommen til alle som har lyst til å løpe!