Vi starter opp et ungdomsutvalg i Asker Skiklubb, og ønsker å gi ungdommene en tydeligere stemme i klubben. Vi vil høre deres meninger, ideer og ønsker for fremtiden.
Som en del av arbeidet med sportsplanen er det viktig for oss å beholde flere ungdommer i idretten. Hva er vel bedre enn at ungdommene selv får være med og påvirke og forme aktivitetene i klubben?
Foreløpig har vi fått med fem engasjerte ungdommer, men vi ønsker gjerne flere med på laget.
Møtene vil foregå på kveldstid ca. 3-4 ganger årlig, og det blir servert pizza 🙂
Er du interessert? Send en e-post til marte.solhaug@asker-skiklubb.no